понеделник, 29 октомври 2012 г.

Зайките на Лина

За мое съжаление времето ми някак прелита през мен и все не ми достига. Не успявам да качвам честичко неща в блога и да пиша. За сметка на това шия и си подготвям градината за зимата, прекопах я, прибрах грудките на далията и каната, засадих пролетният чесън и марулките :-)
Ето снимки на няколко зайки поели към новите си собственици :-) /или какво шия напоследък/ . Пожелавам си да ми стига времето за всичко защото идеи в главата ми - един куп :-)

Пожелавам ви прекрасна нова седмица

L.


















3 коментара:

  1. Много са сладки тези зайки ;) Поздравления ;)

    ОтговорИзтриване
  2. Лин зайки те ти стават все по красиви и по фешън, много са хубави! И аз ти пожелавам да имаш повече време да пишеш и да ни радваш с красивите си творения!
    Прегръдки за теб и Дара!

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотни зайки, много са сладки с тези ярки дрешки!

    ОтговорИзтриване

С нетърпение очаквам всеки ваш коментар и го прочитам на един дъх! Благодаря че се отбихте при мен!