понеделник, 7 февруари 2011 г.

My Italian food love story или Spagetti Kitchen

Мястото - Spagetti Kitchen, храната - Ньоки със сос от домашно козе сирене, маслини каламата, кедрови ядки и спанак, крем супа от гъби и праз с крустини с босилек, кафето - Лаваца.
Влюбена съм в това място. Твърдо убедена съм, че дизайнерът създал подобен уют, елегнтно изчистен и толкова наситен  ресторант заслужава най-високо отличие и адмирации. Всичко в дизайна на това място ми е близко. Обожавам земните тонове, големите кресла, създаващият нвероятна светлина стъклен таван, декорираните с насаден розмарин маси, любимите ми огромни дълбоки чинии за паста, микса от ретро столове и маси. Менюто не е голямо, но за сметка на това уникално. Кухнята е остъклена и всяко движение на хората приготвящи храната в медни съдове те прави близък със салатата ти.
Дали защото отдавна не бях излизала от вкъщи за хапване на вън или заради крайната ми пристрастеност към италианската кухня мисля, че това е може би най-доброто място на което съм хапвала pasta. А може би хората създали Spageti Kitchen  са искали да завъртят клиента в красотата на интериора, детайлите и кухнята и да го накарат да се влюби - също като мен. Отделям толкова внимание на един ресторант именно защото вярвам, че храната е любов, преживяване, емоция.

P.S  Нямам много снимки защото не ми беше удобно да снимам в препълнен ресторант, защото Дара ми дърпаше апарата постоянно и защото бях погълната от Ньоките си :)

Spagetti Kitchen  се намира на ул. 6-ти Септември 9, http://spaghetti-kitchen.com/





3 коментара:

  1. Лина, непременно ще посетя това място, от други хора чух също така добри отзиви, а и аз съм заклет фен на итализнската кухня :)
    Благодаря че сподели!

    ОтговорИзтриване
  2. Любимото ми място! И най-вече прекрасната прясна паста с артишок и маслини, ммм и един сладкиш, на който му забравих името - брауни с маскарпоне беше. Напълни ми се устата със слюнка :)) Не съм сядала в зведението им на "6 септември", само в това в мол Сердика, но следващия път като съм в София няма да пропусна, особено след препоръките ти :))

    ОтговорИзтриване
  3. Да ти кажа, подходих с леко недоверие към това на 6-ти септември. Видях, че собствениците са същите като на Спагети къмпани, а то от любимо място с чудесна храна се превърна в доста посредствено (с изключение на персонала, винаги любезен и точен). Но сега ме заинтригувахте и ще взема да го изпробвам :-)Поздрави!

    ОтговорИзтриване

С нетърпение очаквам всеки ваш коментар и го прочитам на един дъх! Благодаря че се отбихте при мен!