четвъртък, 4 август 2011 г.

Лининото село

Обичам къщи. Тази, в която израснах, тази която помни най-хубавите спомени с майка ми, тази на баба, тази в която гори камината на другата ми баба, тази, в която живея. Вдъхнових се да ушия моите докато снимах стари сгради в София. Вече си имам мини село - Лининото :-)

Там има жълти къщи


Къщи на шивачи


Стари градски /ама на село/ къщи


Просто двуетажни къщи


Фатални къщи


И всички те правят едно село на простор :-)



Много усмивки и позитивни емоции от мен!

L.

19 коментара:

  1. Ехааа Лин, какво чудно село си имаш ... обожавам и аз къщи, обичам да разглеждам и да снимам къщи и детайли от тях ! Линче, много ще се радвам ако споделиш и малко от твоите снимки на къщи, всеки си има поглед и гледна точка, а твоята много ми харесва и би било удоволствие да я видя! Поздрави скъпа Лина и много прегръдки за теб и Дара :)

    ОтговорИзтриване
  2. Много е готино и миличко това селце, веднага си го пожелава човек :)
    С удоволствие ще разгледам и снимките на къщите, каквото предложение вече има.
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  3. Лина,много ти е китно(на последната снимка) и шарено селцето.Има къщички за всеки вкус!Хубав ден:)

    ОтговорИзтриване
  4. О, Лина прекрасни са! Така ми усмихна сърцето с това чудесно село! Винаги съм мечтала да живея в къща. Любимата ми къща на село продадохме тази пролет, но в мислите ми тя все още е моя и винаги ще бъде. Всеки ден се връщам там поне за минутка...
    Много прегръдки вълшебна Лина!
    Стеф

    ОтговорИзтриване
  5. Толкова са хубави. Карат те да мечтаеш и после да се усмихнеш...

    ОтговорИзтриване
  6. Лина,след милото "Умно село" на любимият ми у4ител(Донио Донев),това е следващото "Уютно село",което ми става мило!
    :")

    ОтговорИзтриване
  7. Невероятно удоволствие е Лининото село!Усмихна ме,благодаря ти!

    ОтговорИзтриване
  8. Ах, толкова ми харесаха тези къщи, висящи и весели! Поздрави, Лина!Много ми беше интересно!

    ОтговорИзтриване
  9. Чудно китно селце! :)
    Много ми харесват дребните детайлчета по тях :))).

    ОтговорИзтриване
  10. Страхотни къщи :)
    Едни такива кипри, шаренки...
    Животът в тях не би бил скучен!
    Хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  11. Ехе, Лина, страхотно Линино село се получило.
    Много зареждащо ми подейства:)
    Поздрави и целувки!

    ОтговорИзтриване
  12. Много уютни и симпатични къщурки!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  13. Приказно красиви къщи, всяка с невероятни детайли :)

    ОтговорИзтриване
  14. Много оригинално! Прекрасно! Поздравявам те!

    ОтговорИзтриване
  15. Прекрасни и са и селото, и малките неща за малки ръчички:) Тази вечер съм си я оставила цялата да надничам из любимите си сайтове и направо думите ми вече не достигат - на толкова красоти и вкуснотии се нагледах:)
    Позволяваш ли ми да взема назаем идеята ти с пилетата? Иска ми се да подаря на едно малко човече нещо,което аз съм направила, а твоите пилета са толкова чаровни!

    ОтговорИзтриване
  16. Вихра благодаря! Сигурна съм че креативен човек като теб няма нужда да взема на заем идеи. Твориш страхотни неща!

    ОтговорИзтриване
  17. Страхотни са! Цветно и мекичко селото ти, много весело, малко лудо! Всяка къща с лице и характер.

    И детските буйки харесах, всичките ти малки творения - такова търпение и желание за красота показват

    Поздрави!

    ОтговорИзтриване

С нетърпение очаквам всеки ваш коментар и го прочитам на един дъх! Благодаря че се отбихте при мен!