сряда, 31 октомври 2012 г.

Къщурите ми

Еййй няма ме, няма ме и после за една седмица - две публикации. Тази е посветена на къщурките ми. И искам малко да разкажа за моите къщурки. Много си ги обичам защото за мен домът е важно място. Домът е там където е семейството, той може да е малък, голям , скъпо обзаведен или обзаведен с малко пари и много въображение. Домът е мястото, чийто прозорци светят вечер когато се прибираш по улицата с измръзнали бузи. Домът е мястото, в което се чува смеха на дете, където се вдигат чаши с вино от добри приятели. Домът ухае на канела по Коледа и на цветя през лятото. На балконите висят любимите ми съкъзчета а камината гори. Това влагам аз в думата дом. И когато шия къщичките си влагам всички тези емоции. По някога имам и специални поръчки - ту буквичката на детенцето избродирана, ту любим аксесоар пришит някъде по стеничките. А сега да кажа защо написах всичко това - всеки път когато някой реши да изкопира едно към едно някоя от моите къщурки / което вече срещнах някъде из блоговете/  искам да знае че копира част от сърцето и душата ми а също част от нечие желание отправено към мен. До сега нямам нито една къщурка, която да се повтаря, всички те са уникални и копирането им ми носи горчив вкус в устата и душата.

Надявам се, че тези ще ви усмихнат :-)

L.























4 коментара:

  1. Лина, познато е това което казваш и чувството, което изпитваш.Много жалко за хората, които си позволяват да копират едно към едно. На тях им липсва въображение, усет, вдъхновение и прочие....неща, които ти винаги ще притежаваш!

    ОтговорИзтриване
  2. Лина къщурките ти са супер продължавай да твориш и измисляш твои неща. личи си че всяка къщурка си има своя малък детайл който я прави различна и не обръщай внимание на хора които копират творбите ти. Това може само да те накара да се радваш че там някъде някой толкова много харесва работата ти че е взел идеята от теб....а ти си Уникална :) Пожелавам ти още много уникални идеи с нетърпение разглеждам творбите ти

    Поздрави
    Катерина

    ОтговорИзтриване
  3. Твоите къщички са прекрасни и едва ли има някой ,който да не усети духът вложен в тях.Много е нечестно някой да краде идеите и трудът на друг човек,още повече ако в тях са вложени любов и лично отношение.Надявам се това да не попречи на твоята креативност ,а напротив да те амбицира повече.

    ОтговорИзтриване

С нетърпение очаквам всеки ваш коментар и го прочитам на един дъх! Благодаря че се отбихте при мен!