вторник, 4 януари 2011 г.

Inspiration


7 коментара:

  1. Здрава и много щастлива да е 2011, Лина!

    Преизпълнена с усмивки, сбъднати желания и реализирани намерения, любов и благополучие!


    Все така красива и пъстра :-)

    ОтговорИзтриване
  2. За много години, Лина! Здрава, щастлива и изобилна във всичко, с което се захванеш да е!

    Благодаря ти за това следпразнично вдъхновение! Така ме грабнаха тези шевици - първата първата с пастелните си коралово и резеда, и двете с дизайна си! Сега остава само да хванем иглите и да си направим поне първата за книгоразделител, например. Майка ми шиеше такива шевици навремето. Поздрави и плавен старт на годината! :)

    ОтговорИзтриване
  3. един кратък въпрос, знаеш ли от кой край са? много са интересни и хубави. поздрави :)

    ОтговорИзтриване
  4. Дими - нека е честита и успешна, спокойна и здрава!

    Малки неща :-) - Радвам се че са ти харесали тези прекрасни български шевици. Първата е шевица от женска риза от с.Широки дол, а за втората нямам идея наистина. Просто ги срещнах някъде в "мрежата" и много много ме впечатлиха.

    ОтговорИзтриване
  5. Благодаря за куража...но съм много притеснена.Тази с импорт на шевица няма да се справя.Тук е доста трудно за мен...ако има как да упражня някъде преди да опитвам...няма къде да науча

    ОтговорИзтриване
  6. Много интересно. Подобни пастелни цветове бях виждала в една капанска шевица (макар сега да забелязвам, че капанската е с доста черно), но просто от там, където идвам няма такива пастелни цветове в шевиците и винаги ме изненадват приятно като ги видя някъде. Поздрави, а ако ти е интересно, ето го и линка за капанската шевица http://picasaweb.google.com/StanimiraIvanova6/bebvBF?feat=directlink

    ОтговорИзтриване
  7. Прекрасна е Мира, харесват ми кораловите нюанси а черното носи дълбочина и тежест. Благодаря за линка. Поздрави!

    ОтговорИзтриване

С нетърпение очаквам всеки ваш коментар и го прочитам на един дъх! Благодаря че се отбихте при мен!