понеделник, 28 март 2011 г.

Заешка му работа или колко са дълги ушите на страха

Винаги съм се страхувала от две неща - да меся тесто и да шия на машина. В един кратък период се престраших да направя и двете. Месенето на тесто на ръка и изпичането на вкусни хлебчета /имам и един опит с козунак/ взеха, че ми се отдадоха с помощта на безценните съвети на Иринка , за което безкрайно и благодаря. За шиенето дали ми се отдава...не знам, но се престраших да си шия куклите, слонката а сега и този заек - градинар :-) Изводите: никога не бива да ме е страх да пробвам да направя нещо....защото след 10 неуспешни опита току виж се получило или иначе казано "Да не се боим от мечката и смело към гората!!!" :-) Естествено заекът ми има "трески за дялане" , но съм казвала и друг път че ми е трудно да съм перфектна ;-)

Прекрасна седмица на всички

Лина





13 коментара:

  1. И слонът и заекът са мноооого сладки и аз лично не виждам треските. Освен да сядаш по-често на машината, а?
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Лина, страхотни играчки си ушила.
    Аз също изпитвам лек страх от шиене на машина, но се надявам той да изчезне :)

    ОтговорИзтриване
  3. Ох, зайчето ме заплени! Много е... романтично!

    ОтговорИзтриване
  4. Къде ги видя тия трески?????
    Перфектен е!

    ОтговорИзтриване
  5. Заека е жесток, на мен ми е фаворит, ставаш все по-добра :) За страховете си много права!!
    Зайчето Питър ни е любимото четиво на малката ... знам го наизуст ... цялата поредица :)) Сега ако ни спретнеш и Патравата патица Джамайма ...:)))
    Поздрави Лина :)

    ОтговорИзтриване
  6. Момичета благодаря за милите думи ! Чувствам се много по-уверена когато знам че това което съм сътворила се е харесало :-) Усмивки от мен

    ОтговорИзтриване
  7. Лина, прекрасен заек, направо се влюбих в него - изглежда съвършен! Благодаря ти много и за милите думи за печенето, но съм сигурна, че и без моите съвети щеше да се справиш превъзходно - просто носиш таланта в себе си! :)

    ОтговорИзтриване
  8. Страхотни саа! Въпреки, че ти пиша под тази публикация, на мен фаворит ми е слонът :), което пък въобще не означава, че виждам предполагаемите трески по зайчето :).
    И не, че си ме питала, но аз да си кажа :) - имам чувството, че едно избродирано носле, ще го направи още по-красиво :), но пък предвид факта, че предложението ми не блести с особена оригиналност, сигурно на теб си ти харесва точно така, както е :).
    При всички случаи, радвам се, че си се престрашила да шиеш на машина и имам чувството, че вие с нея ще си станете верни дружки :).

    ОтговорИзтриване
  9. Нети права си за нослето, благодаря за съвета :-) Следващият нос ще е избродиран :-)

    ОтговорИзтриване
  10. Има няколко блога, които сутрин с пускането на компютъра отварям. Този е един от тях. Страшно ти се възхищавам.

    ОтговорИзтриване
  11. Чудесно Лина, поздравления и за слона и за зайко. Не се отказвай да шиеш на машина!
    Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  12. Чудесни са и зайко и слончо! Ето награда за вдъхновението, което лъха от този блог: http://ducky-kate.blogspot.com/2011/03/blog-post_31.html

    ОтговорИзтриване

С нетърпение очаквам всеки ваш коментар и го прочитам на един дъх! Благодаря че се отбихте при мен!