неделя, 26 юни 2011 г.

Първата ми сватбена декорация

От доста време не съм публикувала нищо и сега ще ви разкрия причината за отсъствието :-) Помагах на моя приятелка да се подготви за сватба, на която беше кума /сватбата беше вчера/ . И макар че направих само малка част от декорацията за булката - украсата на чашите, кошницата за късметчета, бутилката с шампанско - съм много, много щастлива със себе си. Искрено се надявам да и е харесало :-) Помогнах и за подготовката за посрещане на гости при кумата - малко кетъринг ала Лина :-) имаше хапки /за тяхното приготвяне бах на гости на една много стилна и мила приятелка която ми помогна / със скариди и чери доматки, шунка и бейби краставички, сьомга и лимонче, мини кюфтенца /класика/, пилешки пръчици със сусам, винрвурсчета "завити" в бутер тесто, пълнени гъбки, гриловани тиквички с песто от чушки, сиренца оваляни в една специална Креолска подправка /подарък от американското семейство в съседната къща :-)/, мини банички от фини кори , топченца от три вида сирене оваляни в зелени пресни билки, смляни орехи и микс от семчици /мак, сусам, лен/ и най-любимите ми две неща - домашни бонбони и пилешки дробчета "завити" в бекон и изпечени на скара :-) Не съм снимала храната по отделно защото мисля че не е толкова любопитна :-)

Направих и аранжировка с цветя - два големи букета за маса на основата на пиафлора - бял лилиум, зелени карамфили, много зелено и много бели мънички цветенца /не зная как се казват но са ми ужасно нежни и любими/. Подредих масата /изцяло в синьо и бяло защото това бяха цветовете на сватбата - предварително подбрах покривките, салфетките и чиниите за сервиране - всичко в синьо и бяло/ направих две снимки и с надежда че всичко много ще се хареса се "изпарих". Можеше да снимам и повече, но честно казано ми беше неудобно. Пожелавам на младото семейство мнооооого любов и щастие, здраве и късмет!

Благодаря на Господ, че ми е дал талант да създавам красиви /и вкусни/ неща! Една от големите ми мечти е това което направих за тази сватба да се превърне в моя професия и се надявам някой ден тя да се сбъдне.

P.S Приемам поръчки :-)

Пожелавам ви позитивна и красива нова седмица












10 коментара:

  1. Wow, как да коментирам, нямам думи:) Страхотна работа и много се радвам, че си имала възможност да работиш по тази сватба. Получило се е много нежно и романтично.
    Наистина ти пожелавам в бъдеще декорирането на сватби да стане твоя професия:)
    Поздрави и прекрасен ден!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря Ел, знаеш, че твоето мнение е ценно за мен ! Благодаря за пожеланията :-) няма да откажа да декорирам и детски рожден ден или каквото и да било друго парти :-) Усмихнат ден

    ОтговорИзтриване
  3. Чудно е станало всичко. Белите лилиуми придават един нежен разкош (обожавам ги от малка - имахме ги в градината, но в малко по-друг вариант - бели кремове ги наричаха).
    Мечтите се сбъдват ;).

    ОтговорИзтриване
  4. Всичко изглежда много красиво и стилно.Според мен си се справила чудесно!Пожелавам, мечтата ти да стане реалност в най-скоро време(сигурна съм ,че ще стане,само трябва истински да го поискаш).

    ОтговорИзтриване
  5. Много красиво и вдъхновяващо! Точно за сватба!Браво, Лина!Това, което искаш, ще стане по някое време, защото го правиш с желание и любов!Поздрави и красива седмица:)

    ОтговорИзтриване
  6. И аз ти го желая, Лина!
    Прекрасни идеи и чудесно изпълнение - елегантно, стилно и романтично.
    Сърдечни поздрави, вдъхновено и усмихнато лято, Диана

    ОтговорИзтриване
  7. Ти си най-добрата в това да сътворяваш красоти и да правиш с тази ти твоя дарба хората около теб безкрайно щастливи.Радвам се че бях част от всичко това,че ти помогнах дори и толкова малко,че познавам толкова талантлив и слънчев човек,че ви има двете с Дара.Моето най голямо желание и предизвикателство към теб мила Лина е да организираш най-готиното happy b-day парти на моето момченце.Целувам те! МИЛА

    ОтговорИзтриване
  8. Поздравления! Всичко изглежда много красиво, изтънчено и ...вкусно!

    ОтговорИзтриване
  9. Искрено ти го пожелавам, Линче!
    Аз много харесах украсата, а описанието на твоята част от менюто сериозно ме впечатли! Дано занапред имаш възможността да направиш празниците на много семейства и двойки истински щастливи и красиви!

    ОтговорИзтриване
  10. Линче, всичко, което си сътворила е страхотно, поздравления! Успех ... убедена съм, че с дарбата, която имаш ще успееш да превърнеш това във своя професия :) Слънчеви и солени прегръдки и целувки за теб и буболече Дара :)

    ОтговорИзтриване

С нетърпение очаквам всеки ваш коментар и го прочитам на един дъх! Благодаря че се отбихте при мен!