сряда, 13 април 2011 г.

Пилета

Вече цяла седмица се опитвам да събера всичко, което имам в кашони. И май в някой кашон съм си опаковала вдъхновението. Вече не знам кое къде ми е, кое е опаковано и кое не,  как ще подредя всичкото кашонено съдържание...Освен с лудницата местенето е свързано и с мъничко тъга за мен. Все пак това си беше моята къща, тук се роди Дара, случваха ни се прекрасни неща и моменти...Обаче няма да се дам духом ;-) Поглеждам на цялата работа като на "ново начало" и продължавам смело напред. И понеже си опаковах всички ножици, филцове, хартии и така на татък материали си открих неопаковано парче глина и малко тел. И докато чакам кашоните да бъдат натоварени си направих стадо пилета :-) По-късно ще ги поокрася, но за сега са си просто"Белите пилета на Лина" :-)  Надявам се да ви харесат

Усмихнат ден от мен

Лина



10 коментара:

  1. Прекрасни пилета са това, Лина. Няма да се натъжаваш, сигурна съм че щом отвориш първия кашон ще намериш вдъхновението си, то се е сгушило там и чака теб.
    Хубав ден и на теб!

    ОтговорИзтриване
  2. Тъкмо се чудех къде се загуби ... веднага се усеща твоята липса :) Пилетата макар и съвсем бели са много сполучливи :)
    Мила Лина, успешно преместване и за емоциите около носталгията ... ужасно добре те разбирам, все едно за мен говориш, но новото начало винаги е нещо положително и много често се оказва и по-хубаво! Аз да си призная леко ти завиждах (благородно разбира се) , че живееш в къща, аз си мечтая на по късен етап за нещо такова :) Усмивки и прегръдки на теб и на малката Дара :)

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря ви момичета! То пак си е къща ама друга, не моята си :-) ама ще стане като разопаковам ;-) и Дара като поокраси с гласчето и ръчичките си :-)

    ОтговорИзтриване
  4. Пилетата са вълшебни и така говорещи безцветни. Възхитена съм!

    ОтговорИзтриване
  5. Очакването е преминало и в тях...
    Не знам какво мислиш да ги правиш нататък. Много ми харесват и така. Бели!

    ОтговорИзтриване
  6. Много красиви пиленца, могат и без украса!

    ОтговорИзтриване
  7. Да, страхотни са, Лина! И белички ми се струва, че носят надежда в себе си и много настроение.
    Носталгията е неприятно усещане и се радвам, че гледаш с оптимизъм на бъдещето. Един нов дом е чисто бяло, необятно поле за развихряне на твоята фантазия. Ще го направиш още по уютен и красив.
    Поздрави и за теб и за чаровната Дара:)

    ОтговорИзтриване
  8. Линааааа, къде се местииииш?!:-)Пожелавам ви успешна смяна на локацията и по-малко носталгия. И аз съм същата, като куче се привързвам и после дълго време ми е мъчно:-( А съм се местила 100 пъти...
    Пилетата са разкошни,прекрасни, уникално, като живи, остави ги бели!
    Ама ти няма ли да отвориш едно магазинче най-накрая:–))

    ОтговорИзтриване
  9. леле, какви са красотни и чисто бели (представям си как дечица ги шарят с пастели;))

    ОтговорИзтриване

С нетърпение очаквам всеки ваш коментар и го прочитам на един дъх! Благодаря че се отбихте при мен!