петък, 29 април 2011 г.

Жабки

Започнах да шия тези жабки по повод на един мой друг проект, който ще ви покажа когато завърша, за една моя приятелка която обожава жабите. Както винаги обаче се "заиграх" и добавих на жабките една лилия и едно водно конче да не им е самотно докато чакат на масата ми. Снимките са ужасни, но слънце - няма а и лаптопа ми за пореден път сдаде багажа и не мога да ги редактирам. За това качвам лоши снимки, но пък съм ги заредила с много настроение и се надявам да ви усмихна :-)

Прекрасен уикенд от мен и жабоците ми



14 коментара:

  1. ама че са готЕни, файски просто!

    ОтговорИзтриване
  2. Имаш усет към тези неща!
    Много са сладки жабоците и кончето и лилията... и изобщо стила ти много ми допада!

    ОтговорИзтриване
  3. Разкошни са твоите жабки Лина, и лилията и водното конче ... разкош :) Поздрави и много усмивки Лина :)

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотни са! Винаги успяваш да придадеш характер и сърце на всеки нов член от твоята чудна дружина!
    Много усмивки и вдъхновението да не спира!

    ОтговорИзтриване
  5. Супер сладури са тези жабоци, заредиха ми деня със слънчево настроение! :)

    ОтговорИзтриване
  6. Ха, много са сладурски, както водното конче и Нимфеята :Р
    Поздрави, Лина!

    ОтговорИзтриване
  7. Много сладко нещо си сътворила, Лина!Прекрасни!Лилията, жабчето, морското конче...прекрасно настроение носят!Поздрави и весел уикенд!

    ОтговорИзтриване
  8. Lele strahtni sa:) Mnogo veseli proletni jaboci

    ОтговорИзтриване
  9. Много хубави и много симпатични са и жабките и водното конче! Водната лилия пък е много красива. Цялата композиция радва и зарежда с настроение.

    ОтговорИзтриване
  10. love these creations..i'v just discovered your blog and such a great inspiration!!:)
    I'd be happy if u follow my fashion one if u like it!i wait u..kiss from Italy!

    Patchwork à Porter

    ОтговорИзтриване
  11. Такова настроение можеш само ти да създадеш с тези прекрасни неща които правиш и то началота на седмицата.....Страхотни са

    ОтговорИзтриване
  12. Благодаря на всички за милите коментари, Sabrina - happy you like it here :-)

    ОтговорИзтриване
  13. Йей! Жабчетата са очарователни! :))
    Много бих искала да имам едно такова брошковидно жабче и ако е възможен един такъв трансфер, бих била много щастлива!

    ОтговорИзтриване

С нетърпение очаквам всеки ваш коментар и го прочитам на един дъх! Благодаря че се отбихте при мен!